بهفرنیا بهفرنیا .

بهفرنیا

کدام مواد غذایی در رژیم های بیمارستانی منع مصرف دارند

درمانگاه ها و بیمارستان ها مکان هایی هستند که برای درمان بیماران از مواد غذایی خاصی استفاده می کنند. اما بعضی از مواد غذایی ممکن است برای برخی از بیماران مناسب نباشند و باید از رژیم های خاصی پیروی شود. در این مقاله قصد داریم به بررسی این مواد غذایی که بیماران باید از مصرف آنها خودداری کنند، بپردازیم.

اولین ماده غذایی که برخی از بیماران باید از مصرف آن خودداری کنند، شکر است. افرادی که دچار بیماری های قندی هستند، ممکن است نیاز به کنترل مصرف شکر داشته باشند. در بیمارستان ها و درمانگاه ها، بیماران با بیماری های قندی باید از مصرف شکر و محصولات شیرینی پرهیز کنند تا به بهبودی سریعتر برسند.

ماده غذایی دیگری که برخی از بیماران باید از مصرف آن پرهیز کنند، نمک است. مصرف بیش از حد نمک می تواند برای برخی از بیماران باعث افزایش فشار خون و مشکلات قلبی شود. بنابراین، در بیمارستان ها و درمانگاه ها، بیمارانی که مشکلات قلبی دارند باید از مصرف نمک خودداری کنند.

علاوه بر این، برخی از بیماران نباید مواد غذایی حاوی گلوتن مصرف کنند. مثلاً برخی از بیماران دچار بیماری های روده ای هستند که نیاز به رژیم بدون گلوتن دارند. در این صورت، در بیمارستان ها و درمانگاه ها باید از مصرف مواد غذایی حاوی گلوتن پرهیز کرد.

در نتیجه، می توان گفت که برخی از مواد غذایی برای بیمارانی که در بیمارستان ها و درمانگاه ها درمان می شوند، مناسب نیستند و باید از مصرف آنها خودداری کرد. از آنجایی که تغذیه مناسب برای بهبودی سریعتر بیماران بسیار مهم است، توصیه می شود که بیماران همواره از راهنمایی تغذیه ای پزشکان و تغذیه شناسان پیروی کنند.

دوره کمک پرستار          

دوره اسید تراپی         

دوره تکنسین داروخانه   

دوره پرستار سالمند    

دوره کمک بهیار        


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۴۹:۳۷ توسط:بهفرنیا موضوع: نظرات (0)